välkommen

Good morning! As you might have noticed, I didn't finish my blog after my birthday in Nepal. Honestly, I don't know why - prehaps I was just to excited to go home. But anyway, now it's time to go back!
Nepal trip 2.0! I'm returing with Linn (currently sleeping next to me in the airport), Mari and Eileen aka the lovelies. So it's half pleasure half work, but awesome in both regards. I'll try to update some cuz I know it's requested ;)

GODMORGON och välkommen tillbaka! Som ni kanske märkt skrev jag aldrig klar min nepal blogg efter min födelsedag och alla kramar. Ärligt talat vet jag inte varför - kanske bara för att jag var så inne på attåka hem. Hursomhelst är det dax igen!
Nepal resa 2.0! Nu blir det tillbaka till NOH och KTM med Linn (som sovrr brevid mig på flygplatsen i skrivande stund), Mari och Eileen - aka the lovelies. Så både volontärande och nöje - båda lika spänande och underbara :)
Jag ska försöka uppdatera den här blohhen eftersom det efterfrågats ;) men jag kan inte säga hur mkt - men när jag har tid iaf! Tack till er son har skänkt pengar - jag kommer uppdatera här om de går till ett speciellt projekt eller till NOH "vanliga" verksamhet! Vi hörs! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en underbar resa 2.0, kramar från alla oss här hemma :)

2015-04-02 @ 07:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0