Godmorgon!

Jag hade just världens söötaste födelsedags hälsning. Auntie Gita sa happy brithday, och Yesholda och Kabita som sätt ute med mig var snabba att hänga på med varsit really?! Oh, happy brithday sister! Sen helt plötsligt kommer alla som satt och pluggandet ut och formar ett litet led till mig och säger en och en happy brithday sister. Efter två av deras handslag ändrade jag det till kramar. Det var mysigt. Trettio födelsedags kramar innan frukost! Det finns nog få bättre sätt att starta dagen på :) gud vad jag kommer sakna dessa söötnosar!

Kommentarer
Postat av: nettan

Helt klart en 20 års dag som du kommer att minnas hela livet <3 och visst var det värt att fylla år <3

2013-05-06 @ 17:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0