New Beginnings

Imorgon flyttar jag ifrån Kathmandu och Sanctuary house. Kommer åka elva timmar ut i landsbygden till Natri och flytta in i New Beginnings House. Här kommer jag arbeta med organisationen SWAN som räddar flickor från att ni sålda som slavar, både i  för hushåll och underhållnings industrin. Flickorna i Sanctuary House där jag bor nu bodde tidigare i New Beginnings House i Natri efter att de räddads av SWAN, så det är redan något som ligger mig varmt om hjärtat. Flickorna har är så underbara, och jag vill veta att fler får ta del av deras möjlighet. Så nu ska jag till deras ursprung, och hjälpa flickorna som nu håller på att få sin andra chans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0