Lite om vad som hänt idag

Idag har jag, Tamara, Sudip och Tashi tagit världens promenad, tog typ 6 h totalt.. uppför i ngra timmar, trappan av död och sen bort o ner längs smala sand o sten stigar. Phu. Jag blev helt slut.
Sen hade vi middag ute för det är Tamara, Jordan o Adrianne (Jordans mom) sista dag. Jag kommer sakna Tamara, hon e helt underbar!

Fun fact; Eileen är ett MAJOR Sanctuary fan, o Adrianne är Damian Kindler (creator of Sanctuary) syster. Its insane. Jag o Eileen geekade under middagen, det var så kul! Vi såg en kille som såg ut som Robbin Dunne (Sanctuary actor), jag kunnde inte keep a straight face efter det.

Underbar kväll m alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0