En vanlig tisdag

Hej där!
Nu sitter jag på OR2K och har ätit lunch fika och allmänt hängt. Snart ska vi åka till Durbar Square och servera curry ^^
Under förmiddagen har Mariana och Linn häckar grönsaker, medans jag och Eileen var på CAP, ett center för kvinnor räddade från trafficking och våld. Vi hade lite engelska, pratade om länder och sen fick flickorna syn på att jag satt och ritade så plötsligt fick jag hålla en teckningskurs ^^
Och nu, så är det en halv dag senare för jag glömde att skicka texten. Så curry på kvällen vilket var kul, det är bättre nu när det blivit ljusare och man kan se vad man gör ;)
Jag håller på att komma in i min nya rutin, CAP på morgonen där jag ska ha tecknings kurs och pussel, vara med Eileen när hon har engelska med dem, och sen till baby orphanage för att krama söötnosarna där ;) så, bra dagar :)
Vi håller fortfarande på med alla hjärtans dag och jag har nu skrivit namn på över 200 kuvert och vi är i processen att para ihop kort med namn, vilket är extremt svårt. Så vi hoppas att vi blir klara till imorgon! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0