Sanctuary House

Nyheter om min fortsätta tid i Nepal kommer här! På söndag flyttar jag in i Gitas House med de underbara flickorna där. Och jag kommer troligen att bo där resten av min tid. Det känns helt underbart kul! Jag kommer att bo i Sanctuary House, hur coolt är inte det? Och få spendera massor med tid med dessa underbara människor och hjälpa dem. Det ska bli fantastiskt. Dessutom är jag därmed kvar i Dhapasi och kommer kunna fortsätta besöka både CAP och baby orphanage. Dessutom ligger Volunteer House precis bredvid så jag kan gå dit varje dag för lite Internet tid, andra volontärer och varm dusch. Hihi, lite fuskigt lyx ;)
Så, snart bor jag i Sanctuary House :D

Kommentarer
Postat av: nettan

Härligt, det var ju i Sanctuary House du ville bo :)

2013-02-21 @ 18:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0