Att ha Himalayas i bakgrunden är lite som att vara i ett vykort

Idag har varit en super fin dag, varm och solig. När jag o Eileen var på CAP fick vi gå in och sätta oss och plugga för det var för varmt i solen - heja brun hy ^^ 
Nu sitter jag i bussen påväg hem från baby orphanage och skriver, och det är så fint ute! Borta i horisonten kan man se himalaya med snötäckta bergstoppar! Så vackert! Har inte sett ända bort till de snöiga bergen tidigare, bara de gröna som omger Kathmandu.
Jag kommer nog spendera de näst kommande veckorna med Eileen på CAP vid lunchtid för deras lektioner, och sen vidare till babysarna för att krama dem innan vi åker hem för middag :) babysarna är såå sööta! Jag har koll på de flesta flickorna nu; sapriya som är äldre, Shailey som hänger på Eileen, Stuti som hänger på mig, Reacher som är halft handikappad och super sööt, och en av pojkarna heter arika. Så några het jag fått in, och börjar ochså lära mig nepali bättre vilket är kul.
Jag är fortfarande kass, men Eileen tränar mig för fullt på att säga vad jag heter, hur jag mår, min ålder och vårt jag kommer ifrån. Men jag kan endel; tack, hej, god, inte god, bra, dåligt, kom, block, penna :)
Det verkar iallafall som jag har något att göra varje dag nu, CAP och babysar m Eileen, och sen har vi movie night varje kväll. Bra liv det här ;)
"Hemma" i VH håller jag och Mariana på med alla hjärtans dag saker, jag är i fullt sjå med att skriva namn på alla vara fina kuvert :) imorse han jag till fyra av fem hus, så bara ett hus kvar och sen alla Skylark hostel elever :) så snart har alla Sina fina alla hjärtans dag kuvert att få kort i, jag ska lägga upp bilder på vara reaktioner senare :) den har vi kvar lite deklarationer etc så det ska bli kul att se vad vi hinner med :) alla barnen kommer bli glada, vi är iaf över exalterade :)
Puss till er där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0