Underbara Kathmandu

Nu är min andra dag i civilisation. Det är underbart! Igår kom jag till Kathmandu och fick återse Mariana igen vilket var underbart. Vi gick ut och hade middag med de andra volontärerna och Clemence i Thamel. Att återse både Mariana och Clemence var så kul, jag kände mig helt hypad hela kvällen, så glad att ha folk att prata med. När vi kom tillbaka tittade vi dessutom på film, det var lite som att åka tillbaka i tiden en och en halv månad. Underbart. Idag har jag varit tillbaka hos Papas House och återse alla flickor. Lite härligt som att komma hem på något sätt. Och träffade alla från Sanctuary House som var så glada att se mig, och jag att se dem. Jag ser fram emot att flytta tillbaka :) Nu har vi film kväll igen, och imorgon blir det shopping i Thamel. Åh älskade civilisation!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0