Sista Dagen

Efter frukost började dagen med en bodaboda tur till banken och vidare till en liten handycraft affär. Eftersom våran baddag (har längtat efter poolen hela veckan i den sökande solen) bestämde sig för att vara molnig fortsatte vi igenom tre handycraft butiker (man måste ju ha lite saker att ge bort^^). När vi var på den sista bestämde sig himlen för att öppna sig och vi blev tvungna att sitta stilla under tak ett bra tag medan regnet öste och jag så ville ha min jacka jag lämnat eftersom jag hoppades på sol (dumt beslut) men lånade Fridas istället ;)
Vi lyckades få skjus till Lake Viktoria Hotel där vi åt lunch men eftersom det fortfarande regnet blev det ingen pool så vi satte oss i soffan och myste med glee :) Efter två härliga avsnitt tyckte Frida att det var varmt nog att bada. Jag frös men gick med på det (hackade tänder xD) om hon hoppade från mellan höjden (ingen tvekan där inte =mer hutter för mig). Efter en timme i vattnet åkte vi åter till faze 3 för att äta och jag hade min hundra tredje passion juice (som tydligen var dyrare än två öl!). Mums.
Efter en promenad tillbaka till hotellet och väskorna åkte vi till flygplatsen där jag och Frida försökte fördriva tid med att gå igenom alla affärer tre gr var xD till sist fick vi iallafall borda, efter att de av ngn anledning kollat våra Boarding pass fyra gr direkt efter varandra (suck).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0